יום שישי, 8 ביולי 2011

תשובות לשאלות נפוצות

שלום לכולם, אנחנו מקבלים המון מיילים מכם לאחרונה, ואנחנו מאוד אוהבים את זה!! לכן החלטנו לפרסם פינה בבלוג של שאלות נפוצות על מנת שהתשובות שלנו יהיו זמינות לכולם.

אולי תכניסו גם את רשת (משהו)?
אנחנו בהחלט מתכוונים להכניס רשתות נוספות לאפלקצייה בקרוב. החלטנו בשלב הראשון להציג 16 רשתות בלבד. הסיבה לכך שהיא שעיקרון הוספת המחירים על ידי משתמשים - הוא חדש, ולא רצינו להעמיס על המשתמשים שלנו יותר מדיי רשתות על ההתחלה.

למה אתם מציגים מחירים לפי רשת ולא לפי סניף?
ההסבר העיקרי הוא אותו הסבר מהשאלה הקודמת, רצינו שהשימוש באפליקצייה יהיה כמה שיותר פשוט. בעתיד אנחנו מתכוונים לעשות שימוש בשירותי GPS כדי להציג מחירים בסניפים שקרובים אליכם לפי מיקומכם.

מה עם גירסה לאנדרויד?
בימים אלו יצאה גירסת הבטא לאנדרויד, שלחו מייל ל info@marketplace.co.il אם אתם רוצים להצטרף אל קבוצת הבודקים. אנחנו מעריכים שעד סוף יולי תהיה גירסת אנדרויד באוויר.

למה ההשוואה היא לפי מוצר בודד ולא לפי סל קניות?
אנחנו עובדים בימים אלו ממש על פיתרון לבעיה הזו. חשוב לנו להסביר (למי שמתעניין) שיש הרבה אתגרים בלעשות השוואה הוגנת ונכונה בהשוואה לפי סל קניות (עם הרבה מוצרים)  להבדיל ממוצר בודד. הבעיה העיקרית היא שלחלק מהמוצרים בסל לא יהיו מחירים זמינים במאגר עבור כל 16 הרשתות. לדוגמה, סל של 50 מוצרים ומתוכם ל25 חסרים מחירים ברשת (משהו), יהיה קשה להציג את רשת (משהו) בצורה הוגנת במסך התוצאות.

למה אי אפשר לציין מבצעים במסך "הוספת מחיר"?
אנחנו מתכוונים להכניס את האפשרות הזו בעתיד הקרוב, שימו לב שבינתיים ניתן לציין מילולית את המבצע בשדה הטקסט (ה"לא חובה") של השם.

על איזה מכשירי אייפון הסריקת הברקוד יכולה לעבוד?
אפשרות הסריקה מתאימה לאייפון 3GS או אייפון 4. שימו לב, אייפון 3 "רגיל" (כלומר שהוא לא GS) וגם אייפוד מכל סוג שהוא, לא מתאימים כי אין במצלמה שלהם פוקוס אוטומטי שנדרש לסריקת הברקוד.

אולי תכניסו אפשרות למשתמשים להוסיף מוצרים בעצמם?
אנחנו בוחנים את האפשרות הזו לגרסה הבאה או לזו שאחריה (בהתאם לתיעדוף מול בקשות אחרות ממשתמשים). אנחנו בעיקר מנסים להבין איך לבנות את מנגנון הוספת המוצרים למשתמשים בצורה פשוטה. ובנוסף איך להימנע מנסיונות של משתמשים להכניס טקסט ותמונות לא רלבנטיות.

יש לכם שאלות נוספות?
כיתבו לנו ל info@marketplace.co.il ונענה לכם בהקדם.

11 תגובות:

  1. היי, אפליקציה אדירה, רציתי לדעת מדוע איני רואה סריקות אחרונות באפליקציה?

    השבמחק
  2. היי דן,

    על איזה מכשיר אתה מפעיל את האפליקצייה?

    אם תכתוב לנו ל info@marketplace.co.il יהיה לי יותר קל לעזור לך.

    השבמחק
  3. לא מבין למה אתם עדיין לא מוציאים עדכון לתוכנה עם כל ההצעות שקיבלתם.. אתם בפיגור, נהיו אפליקציות יותר טובות שלמדו מהתגובות פה, לתשומת ליבכם אתם מפסידים משתמשים

    השבמחק
  4. למה לא מוסיפים רשת יש? הם חברת בת של שופרסל ולא יפה שככה שחכתם... 

    השבמחק
  5. היי,

    שרה, אנחנו מתכוונים להוסיף רשתות נוספות בעדכון הגירסה הקרוב, כולל רשת יש!.

    Kizu, השבוע תצא גירסת עדכון לאייפון. מעבר לזה, אנחנו עושים את מירב המאמצים לעדכן ולשפר את האפליקצייה. אנחנו צריכים להתמודד עם המון אתגרים תוך כדי העבודה וזה לא תמיד קל (:

    השבמחק
  6. חברה אתם בדרך הנכונה וזה נחמד , רק לשים לב איך מיתמודדים עם מהירות התגובה של המערכת יותר מידי עומס על המערכת גורם להאטה וזה מתחיל ליהיות לא מעשי, וכבר עכשיו התגובה מתחילה להיות איטית מידי לטעמי.

    השבמחק
  7. Lyama sigariot next kupsa ba mega ba ir ole 13 shekel a paket 153

    השבמחק
  8. אני לא ממש מבין מה המשמעות של המחיר הרשמי של הרשת. ברוב המוצרים שבדקתי המחיר הרשמי קטן משמעותית מהמחיר שאני משלם ושמדווח אצלכם ע״י הגולשים. זה כאילו אתם מצ׳פרים את הרשתות על כך שהן משקרות לכם במחיר הרשמי. פשוט תשאירו רק את המחירים המדווחים. או שתסבירו שהמחיר הרשמי הוא פשוט שקר.

    השבמחק
  9. היי רביב,
    המחירים הרשמיים של הרשתות לקוחים מאתרי האינטרנט של הרשתות. כלומר, אלו המחירים של המוצרים עבור מי שרוצה לבצע את הקניות מהאינטרנט. באופן טבעי הם יקרים יותר מהחנויות הפיסיות כי זה שירות פרמיום.

    אני מקווה שזה מספיק ברור שעבור המחירים הרשמיים הלוגויים של הרשתות הן אלו של גרסת האינטרנט שלהן...

    השבמחק
  10. אכן אפליקציה מועילה ורלוונטית כל כך! אין לי ספק שהיא תלך ותשתכלל ותוסיף פונקציות שימושיות רבות. ממליץ להוסיף אפשרות לזהות מוצרים גם דרך תפריטים לפי קטגוריות וקטגוריות משנה וגם עי חיפוש מהיר לפי שם, עבור צרכנים שמתכננים את הקניה מהבית על פי רשימה ואינם נמצאים כרגע בחנות. אני רוצה לחפש מוצר ובהמשך סל מוצרים מהבית ואז לדעת לאן כדאי לי ליסוע כדי לקנות אותו. בעתיד, כשתוסיפו איכון משתמש ומיקום הסניף - המשתמש יגדיר רדיוס שבתוכו יתבצע החיפוש. הגדרת הסניף של הרשת חשובה משום שברוב הרשתות יש הבדלי מחירים בין סניפים על פי איזורים, או בשל השקת סניף חדש. לאחר הכנסת פונקציית סל המוצרים אפשר יהיה לשכלל עוד ולתת לצרכן המלצה אם כדאי לו לפצל את הקניה בין שתי חנויות כדי להגיע למינימום עלות כוללת, וזאת משום שהרשתות משתמשות בהוזלות נקודתיות של מוצרים ספציפיים למשוך לקוחות בעוד מוצרים אחרים נשארים יקרים. אשמח לשמוע אם משהו מהרעיונות עניין אתכם. אבי

    השבמחק