יום שבת, 25 ביוני 2011

מה חדש בגירסת האייפון שלנו?

מרקטפלייס מאפשרת לך להשוות מחירים מבין עד 16 מרשתות המזון הגדולות בישראל:
שדרוג מהפכני למרקטפלייס!
החל מהשבוע משתמשי אפליקציית האייפון של מרקטפלייס יוכלו להוסיף למערכת מחירים בעצמם ובכך לסייע לבניית מאגר המחירים הגדול בישראל.

בפעם הראשונה בישראל, ואולי אפילו בעולם, צרכני המזון יוכלו לדעת בטרם הליכתם לחנות המזון מה יהיה מחיר סל הקניות שלהם - ובכך למעשה יוכלו לבחור את רשת המזון הזולה ביותר עבורם. בגירסה החדשה קיימת תמיכה ב16 מרשתות המזון הגדולות בישראל, כולל: חצי חינם, כמעט חינם, טיב-טעם, יוחננוף ועוד. 

בעקבות בקשות רבות מצד המשתמשים שלנו להכניס אפשרות להזנת מחירים עצמאית,
החלטנו לשמוע בעצתם ולהוציא במהירות בזק גירסת עדכון שעונה על הצורך הזה.
בהתאם להיקפי השימוש חסרי התקדים באפליקצייה, אנחנו צופים שכבר לאחר החודש
הראשון מצאת הגירסה החדשה, נוכל לפרסם ברבים, בזמן אמת, את מחירי
המוצרים הרלבנטיים ביותר לציבור בישראל (קוטג', קולה, אורז וכו') בכל אחת מ16 רשתות המזון.

נודה לכם אם תוכלו לסייע לנו להפיץ את הבשורה הכל כך חשובה הזו ועוד בתקופה
כזו בה צרכני המזון בישראל משוועים לעזרה והתאגדות. יש כאן הזדמנות אמיתית לעשות שינוי
ואנחנו מלאי תיקווה ששינוי אכן יקרה.

נשמח לענות על כל שאלה, תודה מראש, צוות מרקטפלייס.
info@marketplace.co.il

45 תגובות:

  1. היי
    קודם כל אפליקציה לפנים אתם פשוט גאונים...
    אני ניסיתי לסרוק קוד של מילקי והוא יראה לי רק את המחירים ברשת למה אני לא יכול לראות את המחירים ברשתות זאת אומרת במגב בעיר שופרסל דיל וכאלה???

    השבמחק
  2. היי יהב,

    המחירים ברשתות מוזנים על ידי קהילת המשתמשים שלנו, גם אתה יכול לעזור, אם תלחץ על כפתור "לחץ להוספת מחיר" במסך התוצאות, תוכל להזין את מחיר המילקי שקנית תוך כדי ציון הרשת בה הוא נקנה.

    בצורת שיתוף זו ניצור יחד מקום בו ניתן יהיה להשוות מחירים של סלים שלמים בין 16 (ובעתיד יותר) רשתות המזון הגדולות בישראל.

    בברכה,
    עודד

    השבמחק
  3. בינתיים אני רואה שהסריקה פשוט על הפנים, יכול להיות בגלל שאני משתמש באייפוד ולא באייפון, לא יודע.
    בכל מקרה, אני מציע שתוסיפו אפשרות להזנת הבר קוד באופן ידני, כך שלא יהיה לי בעיה עם זה שלא עובד לי הסריקה.

    השבמחק
  4. היי,

    לצערי האפליקצייה שלנו לא מתאימה לעבוד על אייפוד.
    כמו שאתה בטח מנחש, האפליקצייה פותחה בשביל מכשיר האייפון.

    אנחנו עושים שימוש בתוכנה שלנו ברכיב חומרה בלעדי לאייפון בשם auto-focus הוא נמצא built-in במצלמה של האייפון ורק איתו התוכנה שלנו יכולה לעבוד.

    דרך אגב, זו גם הסיבה שאנחנו לא תומכים באייפונים בלי auto-focus.

    אני אשמח לענות לעוד שאלות או בקשות.
    מקווה שהצלחתי לעזור במשהו.

    בברכה,
    עודד רגב

    השבמחק
  5. היי הייתי שמחה אם היה גם סופר פארם וגם פינת מבצעים

    השבמחק
  6. ד״א האפליקציה מעולה ועוזרת מאוד 

    השבמחק
  7. היי שרית,

    תודה רבה..

    בקשר לסופר-פארם - אנחנו מתכננים להכניס את הרשת בעתיד הקרוב. בקשר למבצעים - כרגע אנחנו מציגים מבצעים במסך התוצאות, נכון שחסרה פינת מבצעים ייעודית. אנחנו עדין שוקלים באיזו צורה להכניס את זה בגירסה הבאה. נשמח לקבל ממך משוב ועצות להמשך הדרך. תודה

    השבמחק
  8. למה אי אפשר להוסיף רשתות שאינן מופיעות אצלכם ברשימה כמו למשל מסטר זול, קו אופ ישראל ?

    השבמחק
  9. שאלה מצויינת!!

    כל הרשתות שציינת יופיעו בעתיד הקרוב באפליקצייה.

    רעיון הזנת המחירים מציג גישה חדשה בה המשתמשים לוקחים חלק פעיל בתרומה לקהילה באופן שיועיל בסופו של דבר לכולנו.

    בשלב הנוכחי, שזהו השלב הראשון, בחרנו להציג 16 רשתות בלבד כדי לא להעמיס ולא לבלבל את המשתמשים. לאחר שהמשתמשים שלנו יתרגלו לרעיון הזנת המחירים נשמח להוסיף רשתות חדשות כולל אלו שציינת. וכולנו תקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר (: תודה

    השבמחק
  10. שלום לך!
    אם אני רוצה להוסיף את המחיר אז אחרי שהוספתי הוא כבר יופיע?
    למשל:
    אם לקחתי את השמן של שופרסל והוא מופיע רק בשופרסל ישיר..
    אז אני מוסיף אותן לשופרסל שלי,ומיד אחר כך הוא יופיע?

    השבמחק
  11. היי,

    דבר ראשון תודה רבה על הנכונות להוסיף מחירים.

    אם המחיר עובר את בדיקות התקינות שלנו נגד הונאות אז כן, הוא יופיע מייד, רק שים לב, יש לטעון שוב את עמוד התוצאות. ניתן לעשות זאת ממסך "סריקות אחרונות" או בסריקה חוזרת של המוצר.

    השבמחק
  12. עדכנתי את הגרסה האחרונה שלכם באייפון ונוסף רק הבלוג... למה?

    השבמחק
  13. היי דודי,

    בגירסה החדשה יש תמיכה ב16 רשתות מזון שונות, משתמשים יכולים להזין מחירים בעצמם ובכך ליצור קהילת צרכנים חכמה. כמו כן, הוספנו תמיכה במבצעים, יכולת שלא הייתה בגירסה הקודמת.

    אני אשמח לשמוע על עוד רעיונות ודברים שהיית רוצה לראות באפליקציה

    השבמחק
  14. אין לי כרגע רעיונות... מה שכן יש להוסיף על מה שאמרו האחרים שאפו על הרעיון, גם קול ומגניב וגם תכל׳ס שווה... אז כבוד!!!

    השבמחק
  15. ואתם יכולים להוסיף בהמשך שורת חיפוש חופשית למוצרים... זתאמרת לא רק בברקוד... (למרות שזה הרעיון...)

    השבמחק
  16. תודה רבה על המחמאות. הרעיון שלך מעולה, בהחלט צריך לתת אפשרות למציאת מוצרים באמצעות חיפוש. אנחנו עובדים של שדרוגים ופיתוחים חדשים כל הזמן, אני מקווה שנכניס את זה בקרוב.

    השבמחק
  17. שלום רב,
    עכשיו לראשונה ראיתי את האפליקציה, ניסיתי, ראיתי והיא מעולה, ממליץ לעתיד להוסיף מספר דברים..

    1. א- חיפוש מוצרים ללא ברקוד.
    ב- לאחר מציאתם בחיפוש, להזין מחיר, ללא צורך בברקוד.
    2. אפשרות לעשות סל עם כל המוצרים ברשתות ולאחר מכן להשוות איפה הוא יהיה זול יותר.
    3. לעשות סדר במחירים, שהמחירים של מוצר יופיע מנמוך לגבוה ולא בצורה מבולגנת ומבלבלת, איפה שזול יותר שיופיע בראש הרשימה.

    בנתיים זהו, אפליקציה נהדרת ורעיון מעולה, מחכה לעדכונים, תודה רבה, קווין :)

    השבמחק
  18. היי כל הכבוד על האפליקציה! אני מניח שהיא צוברת תאוצה ובעזרתה נוכל להחזיר את התחרותיות הכל כך רצויה לשוק! ההצעה שלי-א. הרשת עם המחיר הזול ביותר תופיע ראשונה
    ב. מצטיינת השבוע/חודש- עמוד לרשת בעלת הסל הזול ביותר
    בהצלחה!

    השבמחק
  19. היי, אני אשמח לענות לתגובות האחרונות:
    Kizu: הרעיונות שלך מעולים, כולם כבר בפיתוח ועומדים להופיע בקרוב מאוד באפליקצייה, אנא עקוב אחר העדכונים שלנו בחנות של אפל.

    amidel: תודה רבה על המחמאות, בנוגע ל(א) זה מה שקורה עכשיו, אנחנו ממיינים את התוצאות מהזול ליקר. בקשר ל(ב) נשמע נחמד אבל יש כמה דברים שלא כל כך ברורים לי:
    1. אין רשת שהיא הכי זולה בכל המוצרים, יש רשת הכי זולה לכל סל ספציפית, אז איך נבחר מי הרשת הזולה ביותר?
    2. מה אתה מצפה שיהיה בעמוד "הרשת הזולה ביותר" מלבד ציון שמה?

    בברכה,
    עודד

    השבמחק
  20. יש לכם בעיה בשרתים? כי נראה שהוא לא מזהה מוצרים בסיסיים כמו בקבוק מים מינרליים קטן של נביעות?

    השבמחק
  21. קודם כל אפליקציה מהממת ושימושית מאוד..
    יש לי הצעה בשבילכם אולי זה ישפר את השירות עוד יותר..

    כמו שכולנו יודעים.. המחירים משתנים בין רשת לאחרת, ד״ר אולי הקולה אצל רמי לוי יותר זול משופר סל, אבל העוגיות בשופר סל יותר זולות. וזה מבלבל אותנו איפה לקנות את כל המוצרים שלנו. (בטח לא נסתובב בכל הרשתות ביום הקניה).
    אז אם כבר יש מאגר מחירים מתעדכן.. אפשר לתכנת שנזרוק את כל רשימת המוצרים שלנו בבית והאפליקציה תתציע לנו רזה רשת יותר זולה יחסית לאותם מוצרים. ככה שנבטיח קניה זולה יותר.
    מקווה שעזרתי ותודה שוב

    השבמחק
  22. היי gabguy,

    ראשית, תודה על הדיווח. אין לנו בעיה בשרתים, יש לנו מעל ל22,000 מוצרים במאגר, ולמרות זאת, כנראה המוצר הספציפי הזה באמת לא נמצא שם. אנחנו מתנצלים.

    השבמחק
  23. בס״ד

    קוודם כל תודה רבה!

    דבר שני
    מה מונע מהרשתות עצמם להזין למערכת מחירים לא נכונים?
    למשל עובדי רשתות שיזינו מחירים גבוהים למתחרים!

    ושוב תודה

    השבמחק
  24. יופו של אפליקציה
    כדאי להוסיף את שופרסל דיל אקסטרא

    השבמחק
  25. מצטרפת למפרגנים. תוכנה מועילה והשדרוג האחרון ממש משמעותי. גם לי חסרות רשתות נוספות - אני מהדרום ואצלנו (חבל..) אין רמי לוי בכלל אבל יש מחסני השוק. כדאי להוסיף.
    אגב, היו מספר פעמים שלא הצלחתי לסרוק (בד"כ הולך ממש בקלות) ולא ברור לי למה, כי הברקוד נראה ממש תקין והיה בפוקוס.

    השבמחק
  26. שלום לכולם,

    האפליקציה עם פוטנציאל אדיר, נשאלת השאלה כיצד בכוונתכם למנוע הטעיה על ידי נציגים מרשתות השיווק. שלא יזינו מחירים נמוכים על מנת למשוך קונים שיגלו כי המחיר אינו כפי שחשבו.

    תודה

    השבמחק
  27. היי חברים,

    תודה רבה על התגובות האחרונות, אני אתייחס לכל אחת מהן:
    SZK: אנחנו מפקחים על כל המחירים שמוזנים למאגר שלנו. יש לנו מערכת שיודעת לזהות מקרים שבהם מנסים להשפיע לרעה על מאגר המחירים. כמו כן, משתמשים יכולים ללחוץ על הכפתור הכתום ליד המחיר כדי לדווח עליו כשגוי, אנחנו נראה זאת מייד ונטפל בהתאם.

    אורית: תודה רבה, אני מקווה שבעדכון הקרוב נוסיף את שופרסל-אקסטרא.

    neverland: בקרוב נוסיף רשתות נוספות לאפליקצייה, כולל את מחסני השוק. בקשר לבעיות עם הסריקה, תנסי לסרוק במקום מואר יחסית ולמקם את האייפון כ15 ס"מ מהברקוד, אם יש בעיות נוספות עם הסריקה אני אישית יעזור לך, דברי איתי ב info@marketplace.co.il , עודד

    שי: תודה רבה, ראה את התשובה בתחילת ההודעה שכתבתי לSZK 

    השבמחק
  28. אפליקציה גאונית , אולי יכולתם להוסיף את סופר פארם והמשביר וזה לא יהיה רק מזון.....

    השבמחק
  29. שלום, אפליקציה מעולה! רעיון קטן - אפשרות בניית רשימת קניות ע״י בחירת מוצר סרוק והוספה לרשימה שלי.

    השבמחק
  30. כל הכבוד, פשוט גאוני.
    רציתי לציין שהיום הייתי בסופר חביב והוא בכלל לא מופיע.
    בנוסף יש מוצרים שלא מופיעים במאגר אולי כדאי להוסיף את האפשרות להוסיף מוצרים חדשים למאגר

    השבמחק
  31. היי אפליקציה נהדרת
    יחד עם זאת בסופו של דבר המטרה היא להוזיל בקניות וכמו שאמרו פה קודם שאני לא יעשה סיבוב בכל השווקים כדי לקנות את המוצר הכי זול אני חושב שכדאי לעשות רשימה של מוצרים ולקבל את מרכז הקניות עם רוב המוצרים הזולים וככה אנחנו הצרכנים נידע איפה משתלם לקנות וככה כבר מרכזי הקניות יורידו את המחירים אם האפליקציה תתפוס תאוצה כמו שהיא תופסת עכשיו ואני מאמין שבקרוב על כל ההשקעה
    יהיה לכולם אפילו לשלם על האפליקציה כמה דולרים אני חושב שזה יגיע לרמות מטורפות בתודה רבה טל דוידי 

    השבמחק
  32. אני חושב שאם הייתם נותנים צאנס לסופרים פרטיים ולא רק לרשתות הייתם מראים שכמו שלכם נתנו צאנס אפשר לתת צאנס לבעלי עסק פרטיים ולא חברות בשוק ההון שחוגגות על הכיס הפרטי מקווה שהגעתי לאוזן קשבת

    השבמחק
  33. למגיבים האחרונים שלום,

    ראשית תודה רבה לכם על המשוב ועל המחמאות, אני יענה לכם אחד אחד לפי הסדר.

    dian: בכל הנוגע לתחומים נוספים מעבר לקניות מזון אנחנו עדין שוקלים את צעדינו, רשתות הפארם והמשביר הן בהחלט אופצייה שאנחנו שוקלים ברצינות, אך טרם החלטנו סופית אם ומתי נכניס אותן למאגר.

    יבגני: האופצייה להרכיב רשימת קניות תופיע בגרסה הבאה באפליקציה (בעוד מס' שבועות).

    אייל: אכן החסרנו רשתות רבות וביניהן גם רשת חביב. הסיבה לכך היא שעיקרון הוספת המחירים על ידי משתמשים - הוא חדש ולא רצינו להעמיס על המשתמשים שלנו יותר מדיי רשתות על ההתחלה. אני יכול להגיד לך שבעתיד הקרוב מאוד תמצא את רשת חביב ברשימת הרשתות של מרקטפלייס.

    טל דוידי: כמו שאמרתי, האפשרות להרכיב רשימת קניות ואף לבצע השוואה של סלים שלמים תופיע בקרוב באפליקצייה. השוואה של סלים שלמים בין 16 רשתות היא דבר לא פשוט שאנחנו עדין מנסים להבין איך לעשות אותו בצורה הנכונה ביותר. אני מקווה שנגיע לפיתרון כמה שיותר מהר, ובינתיים נשמח אם תעזרו לנו אתם בהוספת מחירים למערכת.

    שמעון: קיבלנו כבר כמה הערות שמבקשות להכניס סופרים פרטיים למערכת שלנו. אנחנו נשמח לעשות זאת, יש לך עסק פרטי משלך שתרצה להכניס? אם כן, כתוב לנו ל info@marketplace.co.il - ובכל מקרה אני אשמח לקבל הצעות איך אתה רואה לנכון לשלב עסקים קטנים באפליקצייה כפי שהיא היום.

    מקווה שהצלחתי לעזור.
    אם יש לכם שאלות נוספות כתבו לנו ל info@marketplace.co.il

    בברכה,
    עודד

    השבמחק
  34. אפליקציה מעולה
    שלחתי מס עדכונים של מוצרים
    שנרכשו מאחת מ - 16 החברות שפרסמתם
    נראה לי משום מה אתם לא מתייחסים למחירים
    שאני שולח לכם
    גבי

    השבמחק
  35. הסריקה עובדת חלק. המאגר עצום. רעיון מעולה. אפליקציה גאונית...
    ויפה שאתם מתייחסים לכל תגובה ותגובה ונותנים יחס אישי!
    ועכשיו אני רוצה לפנות לכל המשתמשים, תסרקו כמה שיותר ותעדכנו מחירים. הכח בידיים שלנו... בואו ניתן לרשתות המזון ״טעימה״ מצרכני העתיד... :)

    השבמחק
  36. שלום למגיבים האחרונים,

    גבי: תודה רבה על רצונך לתרום לקהילת משתמשי מרקטפלייס. אנחנו בהחלט מתייחסים למחירים שהוספת. שים לב, מסך התוצאות אינו מתעדכן לבד לאחר הוספת מחיר. כדי לראות את תרומתך, יש לטעון שנית את מסך התוצאות על ידי כניסה למוצר מלשונית "סריקות אחרונות" או על ידי סריקה מחדש של המוצר. אם יש לך שאלות נוספות אנא כתוב לי למייל oded@marketplace.co.il אני אסביר ביתר פירוט.

    MrE: תודה רבה על הפירגון, אנחנו מקווים שיהיו עוד אנשים כמוך שיעזרו לנו לעדכן מחירים וליצור עולם חדש בתחום קמעונאות המזון בישראל. ישר כח.

    השבמחק
  37. צהריים טובים!
    תודה רבה על האפליקציה, רעיון גאוני, נוח לשימוש והעיקר מועיל. אציע לכם להוסיף מוצרי אלקטרוניקה וכד׳ וחנויות נוספות כגון באג, אולי גם באג נתב״ג וחנויות נוספות (אולי גם לאפשר למשתמשים להוסיף מחירים מהדיוטי פרי) הום סנטר, סופר פארם, אופיס דיפו וכו׳
    תודה, והמשיכו בעבודתכם הנעלה:)
     

    השבמחק
  38. היי בוריס,

    תודה רבה על המחמאות ועל המשוב.

    בנוגע לתחומים נוספים מעבר לקניות מזון אנחנו עדין שוקלים את צעדינו, חנויות החשמל, הפארם ואחרות - הן בהחלט אופצייה שאנחנו שוקלים ברצינות, אך טרם החלטנו סופית אם ומתי נכניס אותן למאגר.

    שוב תודה על הפירגון, אנחנו נשמח לקבל ממך עוד משובים ועצות בהמשך הדרך.

    בברכה,
    עודד

    השבמחק
  39. וואלה, שיחקתם אותה!! הסריקה תופסת את הברקוד תוך שנייה!! אני מבין שיהיה אפשר לבנות סל בגרסאות הבאות? אם כן זה בכלל יהיה מדהים!! בכל אופן תודה רבה לכם, מחזירים קצת כוח חזרה לצרכן!! תמשיכו ככה!!

    השבמחק
  40. אפשר להוסיף את ילו לרשתות?

    השבמחק
  41. היי נריה, השוואה בין סלים שלמים אכן תהיה בעתיד הקרוב.

    לב, בימים אלו אנחנו בוחנים את הכנסתם של רשתות נוספות למאגר שלנו. להערכתי רשת ילו תופיע בעתיד במאגר שלנו, אך כנראה שלא בעדכון הקרוב. נעדכן כשנדע יותר.

    השבמחק
  42. כל הכבוד על הרעיון הנפלא הזה .

    אנחנו נשמח אם תוסיפו עוד רשתות ומוצרים .

    השבמחק
  43. למה לא להוסיף חישוב הסל ברשתות שונות אם אתה סורק את כל הסל או אומר לך איפה היה יוצא לך הכי זול

    השבמחק
  44. היי ניר,

    אנחנו עובדים על האפשרות להשוות סלים שלמים בימים אלו. עדכונים בקרוב.

    השבמחק